Swift

Święta, święta i po... a może nie ;)?

Nie było mnie długooo... Wychodząc z założenia, że święta trwają cały rok, trochę poniewczasie składam wszystkim życzenia świąteczne. Niech faktycznie trwają, przynajmniej do Bożego Narodzenia!


Okres przed i poświąteczny spędziłam bardzo miło w gronie najbliższej rodziny, stąd zabrakło czasu na bloga. Zresztą sami zobaczcie. Zapraszam na małe zwiedzanie, głównie polskiej fauny i flory ;) 



jajka decoupage




jajka decoupage


 
jajka decoupage

 

jajka decoupage


Przed świętami miał pojawić się post o jajkach decoupage, ale zabrakło czasu. Jak na pierwszy raz jajka wyszły całkiem całkiem. Ta technika przypadła mi do gustu i na pewno jeszcze coś ozdobię chusteczkami.


prymulka


Pani kura...

wiejska kura znosi jajka



Niestety moja obecność średnio przypadła jej do gustu, nie żeby było widać jakiś strach w oczach...A potem było więcej krzyku niż jajek.


wiejskie jaja wolny wybieg


 Prawdziwy skarb ;)


wiejskie jajko

 

wiejskie jajka wolny wybieg


Nie wiem jak wy, ale ja chętnie przygarnęłabym taką skrzynkę z jajkami na dłużej. 



rozmnażanie się mchu

Piękne zjawisko - rozmnażający się mech. 



pszczoła wiosna
 
Wygrzewająca się na wiosennym słonku pszczoła.


Na koniec kilka urywków z naszej działki. Tam również zawitała wiosna.


wiosna kwiaty




wiosna kwiaty prymulka




gołębie śmieszne

Obesrać czy nie obesrać? Oto jest pytanie ;)



A na sam koniec moja mała cholera, która często przesiaduje na moim ramieniu. Jest też druga, ale woli ramię męża ;)


papuga nimfa



Pozdrawiam

PROJEKT DOM :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze