Swift

Coś z niczego. Meble i dodatki do pokoju dziecęcego DIY.

Dziś temat bardzo przyjemny i jako pedagog nie mogłam nie ugryźć tego tematu. Co prawda własnych dzieci jeszcze nie posiadam, ale siłą rzeczy doświadczenie w pracy dziećmi mam. Czego się nauczyłam? Tego, że dzieci uwielbiają proste rozwiązania, uwielbiają tworzyć – także dekoracje i zabawki. A najlepsza zabawka wcale nie musi być droga. Ba! Nawet nie musi być kupiona! Najlepiej gdy zrobimy ją wspólnie z naszą pociechą.

Może i brzmi to utopijnie, jak niejedna regułka o wzbudzaniu inwencji twórczej u dzieci i o wspólnym spędzaniu czasu. Ale uwierzcie mi, że to się sprawdza.

Dziś nie skupię się na ogólnej koncepcji pokoju, kolorze ścian, mebli i dodatków oraz rozmieszczeniu poszczególnych stref. Taki post wymaga trochę więcej nakładu i skorzystania z odpowiednich źródeł.

Wracając do tematu mebli i dekoracji. Starałam się znaleźć takie, które wykonamy wspólnie z dzieckiem i takie, które sprawią dziecku radochę, pobudzą wyobraźnię i ciekawość świata. Bo przecież o to w tym wszystkim chodzi :)

Zapraszam.



zrób to sam dekoracja ściany pokój dzieicęcy






coś z niczego pokój dziecięcy





coś z niczego pokój dziecięcy lampa





coś z niczego pokój dziecięcy





coś z niczego pokój dziecięcy





coś z niczego pokój dziecięcy diy regał





coś z niczego pokój dziecięcy





coś z niczego pokój dziecięcy dekoracja ściany





coś z niczego pokój dziecięcy





coś z niczego pokój dziecięcy dekoracje





coś z niczego pokój dziecięcy dekoracja ściany






coś z niczego pokój dziecięcy










coś z niczego pokój dziecięcy lampa





coś z niczego pokój dziecięcy lampiony




Wyszedł mały miszmasz, ale mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. W każdym razie miałam niezła radochę przeszukując internet w poszukiwaniu inspiracji.

Co myślicie o takich dekoracjach? 


Pozdrawiam 

PROJEKT DOM:)




źródło: pl.pinterest.com

ZOBACZ RÓWNIEŻ

1 komentarze