Swift

Czarno-biała Wielkanoc. Inspiracje.



Wczoraj było wesoło i kolorowo. Dziś nadal wesoło, ale już nie tak kolorowo ;) 
Rok temu moja uwagę zwróciły wielkanocne inspiracje, w których dominował kolor czarny i biały.
Moje pierwsze odczucie było negatywne. Ni jak czerń i biel nie pasowała mi do radosnej i kolorowej Wielkanocy. 

czarno-białe jajka



Z czasem jednak pomysł wydał mi się całkiem fajny. Trzeba przyznać, że pod względem estetycznym i wizualnym połączenie czerni i bieli prezentuje się naprawdę dobrze. 

W niektórych wnętrzach takie dekoracje sprawdzają się najlepiej. W dodatku wydają się być banalnie łatwe w wykonaniu. 

Pozostaje również kwestia gustu, o której ponoć się nie dyskutuje. 

Pozostawiam was z dawką czarno-białych wielkanocnych inspiracji :) 



czarno białe jajka













czarno białe jajka




czarno białe jajka




drzewko wielkanocne inspiracje




czarno biała wielkanoc




czarno białe jajka




czarno białe jajka drzewko wielkanocne




bazie drzewko wielkanocne




czarne jajko wielkanocne




czarno biała wielkanoc




czarno białe jajka wielkanocne




czarno białe jajka wielkanocne


I jak Wam się podoba taka czarno-biała wersja Wielkanocy? 

Pozdrawiam 

PROJEKT DOM :) 

  



źródło: pinterest.com 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

1 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się taki styl dekorowania. Drzewko wielkanocne z piórkami jest mega :)

    OdpowiedzUsuń