Swift

Pomysł na kalendarz 2015.

Wiem, wiem, jest dopiero listopad, a PROJEKT DOM martwi się już o kalendarze, jednak koniec roku zbliża się nieubłaganie. Nie wiem jak wy, ale mnie trochę przeraża to jak szybko mija czas. Wydawało się, że dopiero co powitaliśmy rok 2014, a już przyszło nam się z nim żegnać.

Sprawa jest prosta, bo kalendarzy na rynku jest masę i ot tak, po prostu można go kupić, albo... zrobić samemu :) Ta ostatnia opcja zainspirowała mnie do napisania tego posta. Jak się okazuje słusznie, bo taki własnoręcznie zrobiony kalendarz może stać się świetną dekoracją mieszkania.
 
Zapraszam na dawkę inspiracji. 


kalendarz 2015



kalendarz ścienny 2015


kalendarz diy 2015


kalendarz 2015


kalendarz ścienny 2014


diy kalendarz 2015


kalendarz w ramce 2015


kalendarz obraz diy 2015


kalendarz tablica korokowa 2015


kalendarz diy ścienny 2015


kalendarz nad biurkiem 2015


kalendarz w ramce 2015 diy


duży kalendarz na ścianie 2015 diy


kalendarz z karteczek samoprzylepnych 2015


kolorowy kalendarz z karteczek


kalendarz tablica 2015


kalendarz nad biurkiem


duży kalendarz ściana


kalendarz ściana 2015


kalendarz namalowany na ścianie


Forma przedstawionych kalendarzy sprawdzi się już teraz, więc nie musicie czekać do 2015 z ich robieniem. Mi bardzo przypadał do gustu taki sposób organizacji kalendarza.

A co wy o tym myślicie?

Pozdrawiamy

PROJEKT DOM :)




źródło: fellowfellow.com, athome.kimvallee.com, www.maisonbelle.nl, blog.giddygiddy.com, vizimac.com, hello-berlin.net, flickr.com, pinterest.com   

ZOBACZ RÓWNIEŻ

4 komentarze

  1. Świetne inspiracje ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne ! Juz mam swoj jeden typ - na pewno zawisnie u mnie na scianie :- ) pozdrawiam :- )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, że nasze kalendarzowe inspiracje okazały się pomocne :))

      Usuń
  3. No patrz Pani B! :))) Szukałam takich inspiracji. :***

    OdpowiedzUsuń