Swift

Jak w starej fabryce.

Meble w stylu nowoczesnym średnio do mnie przemawiają. No dobra, one wręcz milczą. Nie ma miedzy nami chemii. 

W kwestii nowoczesnych stylów urządzania wnętrz jest trochę inaczej, głównie ze względu na to, że takowe często wykorzystują meble w starym, poczciwym stylu. Czasem wręcz stare i zużyte meble, a przynajmniej wyglądające na takie.

Jakiś czas temu trafiłam na meble, które kojarzą mi się ze starą fabryką. Zupełnie przypadkiem, oglądając zdjęcia jakiegoś loftu. I tak po nitce do kłębka, google doprowadziło mnie do stylu industrialnego.

styl indrustialny


Podobno narodził się on w Nowym Jorku (znowu ci Amerykanie ;)) w latach 50' minionego wieku. Powstał z biedy, kiedy to wykorzystywano stare i zamknięte fabryki, magazyny oraz pomieszczenia przemysłowe do celów mieszkalnych. Wykorzystywano nie tylko pomieszczenia, ale także wyposażenie wnętrz.  

Co prawda i w tym stylu jest sporo nowoczesnego wyposażenia, ale klimat całości jest, jak dla mnie, niesamowity.

styl industrialny w mieszkaniu




styl industrialny w mieszkaniu




styl industrialny w mieszkaniu




styl industrialny w mieszkaniu



styl indrustialny



styl indrustialny




styl indrustialny




styl indrustialny




















Co myślicie o takim stylu w mieszkaniu?

Pozdrawiam 

PROJEKT DOM 



źródło: arkitectung.wordpress.com, houzz.com, trendir.com, dailybri.com, en.paperblog.com, czytajniepytaj.pl, philpotts.net, pinterest.com

ZOBACZ RÓWNIEŻ

4 komentarze

  1. wygląda świetnie, ale.. u kogoś i na zdjęciach :) sama preferuję jaśniejsze pomieszczenia, ale trzeba przyznać, że takie industrialne wnętrza są fascynujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dużo racji. Coś, co ładnie wygląda na zdjęciach lub u kogoś, nie zawsze jest dla nas odpowiednie.

      Usuń
  2. Wiiiihiiii!!!! :D :))))) Post dla mnie! Miód na me zbolałe serce.
    Bardzo cieszą mnie artykuły z prezentacją wnętrz z pazurem, z charakterem. Są wspaniałe! Pisałam już kiedyś, że jestem w absolutnej opozycji do sandynawii. Tej, która panuje wszędzie i strasznie już się opatrzyła. We wnętrzach, blogach, czasopismach jest masowa, jest jedynie słusznym trendem. :((( Przynajmniej takie mam wrażenienie. Na szczęście widać światełko w tunelu ;)
    Posiedzę u Ciebie Kochana chwilkę. Poranna Kawka z industrialem, to jest to! <3!
    I dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w tym stylu urzekły detale, np. ten duży zegar na pierwszym zdjęciu, zapewne z jakiegoś dworca. Albo przemysłowe krzesła i szafy rodem z jednostki wojskowej. Fajne jest to, że większość z tych rzeczy możemy po prostu znaleźć ;)

      Usuń