Swift

Szopka teścia i moje nadzieje na rustykalny ogród.


Sama sobie się dziwię, że przy moim upodobaniu do stylu rustykalnego, szukając inspiracji ogródka ziołowego, nie wpadłam na pomysł, aby poszukać pomysłów właśnie w tym stylu. Może dlatego, że przedstawione wcześniej inspiracje zbytnio nie odbiegały od stylu rustykalnego. Jednak nic straconego, dziś to nadrobimy. 

Oto kilka pomysłów jak możemy nadać naszemu ogródkowi rustykalnej nuty. Zapraszam. 


ogród rustykalny



ogród rustykalny



ogród rustykalny



ogród rustykalny



ogród rustykalny



ogród rustykalny rower




ogród rustykalny



ogród rustykalny



ogród rustykalny

Większość z inspiracji opiera się na wykorzystaniu starych przedmiotów. Nie jest to przypadek, gdyż  w mojej głowie zrodził się złowieszczy plan przeszukania szopki teścia, w której ukrył masę staroci, w tym sporą drewnianą beczkę... Ale co będzie czas pokaże. Grunt, że nasiona już są.
Całe szczęście, bo moje ogrodnicze ADHD coraz bardziej się nasilało ;) 

nasiona

Pozdrawiam

PROJEKT DOM 




źródło: mackburry.com, trendszine.com, anativegarden.blogspot.com, pinterest.com

ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 komentarze

  1. Wspaniale czuję się w takim klimacie. Rześko i bezpiecznie. :) Nie ma równo ułożonego chodniczka, betonu pod kolor mebli, kanciastych, świecących doniczek z japońska trawą... Pięknie jest! Jeszcze płotek, babcia z szarlotką i ta beztroska...To jest to :)))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie ten komentarz, bo faktycznie coraz częściej ogród to symetrycznie przystrzyżony trawnik, chodnik, kilka drzewek albo krzaczków. Wszędzie ostatnio panuje minimalizm, biel, szarość i czerń. Ale chyba nie taki powinien być ogród? Wychowałam się w domu z dużym ogrodem i sadem, i nie wyobrażam sobie innego ogrodu niż ten pełen różnych roślin, które w trakcie wzrostu zaczynają żyć swoim własnym życiem. Wchodząc do takiego ogrodu za każdym razem odkrywamy coś nowego :)

      Usuń